![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Salutare!
Daca ar fi sa-l vand cam cat as lua pe el? Oricum numai un pasionat si un cunoscator ar putea sa il cumpere. Ideea este ca as vrea un E34 TDS in stare exceptionala de preferinta '95 sau '94. Ceva in genul cum si-a luat "georgem" acel 525i. Ce ziceti? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Sunt total de acord cu tine.
Oricum nu a zis nimeni ca e o treaba usoara, ca daca ar sta E28_urile in Germania cum stau E34_urile care fie vorba intre noi, tot de la 500 de Euro pornesc ca pret, ar fi totul mult mai usor. Trebuie cautat si vorbit cu cei care fac drumuri acolo si care au experienta in cautari de masini in Germania. Nu se pune problema chiar asa, cu capetele de bara si bielete. Si eu am facut la fel, le-am schimbat si se comporta mult mai bine. Dar sunt foarte multe alte chestii care nici nu te gandesti ca se strica si trebuie sa te duci sa le iei din Dezmembrari. Daca pana la urma trebuie sa fac motorul, sau sa cumpar un motor si cutia de viteze aferenta, ca sa nu mai zic de faptul ca turometrul nu merge, sau vitezometrul mai da rateuri, plus reparatia turbinei, ar ajunge undeva la 1000 Euro, si ar mai fi: -senzor ABS fata dreapta -stopuri spate atinse de altii in parcare deci un pic crapate -plus radiator de AC spart; tot ies mai bine stiind ca, cumparand un E28 TD beneficiez si de toate aceste utilitati ca sa le zic asa, in toti acesti bani. Ca apoi mai vin geamurile, si elemente de caroserie, aripi, bandouri de cauciuc si de alea cromate, care nu cred ca le gasesti asa de usor. Mai este o problema totusi, unde gasesc eu un E28 care sa aiba ABS, AC, numai zic de scaune electrice, tapiterie piele, geamuri electrice. Ma intreb oare cat ajunge acolo la ei un E28 ca al meu. Daca un 524 D simplu este undeva la 1000 euro, atunci eu ce sa zic despre al meu. Cade din start prima varianta de pret de 1500 euro, deci s-ar merita sa-l vand, si in conditiile astea as putea cere lejer pe ea 3500 euro nediscutabil. Dar iarasi intram in amanunte ce nu isi au rostul. Ma simt de 10 ori mai bine sufleteste, conducand un E28, care intoarce privirile pe strada, atunci cand e curat, si care are dotarile astea. Spoiler_ul fata de M face toti banii, desi imi place foarte mult si cel de M5 sau cel de la Alpina. Sincer cred ca spoiler_ul de M535 este cel mai potrivit. Am sa postez mai jos niste poze cu ea. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 03:06 AM |