Jan 28 2007, 09:38 PM
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor |
Am si eu o intrebare care ma roade de ceva vreme... de unde stiu raportul diferentialului? mai ales ca astea de ursulet sunt vechi si partea pe care este ceva scris e stearsa de mult sau daca nu e stearsa nu se mai poate descifra... este vreo alta metoda? sau?
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie |
|
|
|
![]() |
Jan 28 2007, 11:50 PM
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . |
exact
numai ca trebuie sa existe o placuta prinsa de unul din suruburile care tin capacul din spatele diff-ului pe care scrie raportul(de regula placuta e din aluminiu) -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
|
dust diferential Jan 28 2007, 09:38 PM
comisaru Metoda cea mai sigura si simpla este sa rotesti de... Jan 28 2007, 09:44 PM
dust o metoda destul de...
da stiu ca scrie pe placuta... Jan 28 2007, 11:52 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th November 2025 - 02:15 PM |