![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Am si eu o intrebare care ma roade de ceva vreme... de unde stiu raportul diferentialului? mai ales ca astea de ursulet sunt vechi si partea pe care este ceva scris e stearsa de mult sau daca nu e stearsa nu se mai poate descifra... este vreo alta metoda? sau?
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Metoda cea mai sigura si simpla este sa rotesti de flansa pe care se prinde cardanul de un numar de ori(sa zicem a), numeri de cate ori s-a rotit planetara(sa zicem b ), si raportul a/b este raportul diferentialului.
This post has been edited by comisaru: Jan 28 2007, 09:44 PM -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 08:02 AM |