![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Salutare!
Daca ar fi sa-l vand cam cat as lua pe el? Oricum numai un pasionat si un cunoscator ar putea sa il cumpere. Ideea este ca as vrea un E34 TDS in stare exceptionala de preferinta '95 sau '94. Ceva in genul cum si-a luat "georgem" acel 525i. Ce ziceti? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Gazele de evacuare de la un diselar, intotdeauna au o temperatura mai mare la iesire decat la un benzinar , de aceea aproape fara exceptii, tipsul evacuarii este indreptat in jos(una din particulele dupa se recunoaste dieselul). Daca ''Reactorul ''a pierdut tipsul care orienta gazele in jos e posibil ca bara lui, care e m-tehnic, la fel ca a mea,(PLASTIC), sa se fi topit. E o consecinta fireasca a pierderii tipsului in conditiile date! Acum depinde cum s-a deformat si daca se mai poate face ceva? Cred ca daca e acum galbena, si n-a iesit la spalatorie, singura solutie viabila e revopsirea partiala a spoilerului spate. Imi pare rau Alex
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 06:19 AM |