![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Salutare!
Daca ar fi sa-l vand cam cat as lua pe el? Oricum numai un pasionat si un cunoscator ar putea sa il cumpere. Ideea este ca as vrea un E34 TDS in stare exceptionala de preferinta '95 sau '94. Ceva in genul cum si-a luat "georgem" acel 525i. Ce ziceti? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Gata,
M-am hotarat! O vopsesc asa cum a facut si "manole74", numai ca nu-i schimb culoarea, am sa o las tot alb. Ii schimb motorul, ori un 524 TD in stare buna, probabil luat de afara de pe un E28, ori daca se poate si fac rost, un 525 TDS, dar deja redeshid un topic vechi. si cam atat, in rest mai raman, mici probleme in comparatie cu ce e mai sus: - turometrul; - huruit dreapta fata; - spoiler spate (si aici pot incepe o poveste noua, care am sa v-o spun mai jos) - ABS, AC_ul (poate doar reincarcat cu freon); - refacut complet spoier fata si nu peticit cum e acum; - tapiteria din piele sa o reconditionez; - refacut circuitele de racire/incalzire, ca imi baga aer cald; Si cam atat. Va spuneam de o poveste noua, care mi s-a intamplat. Practic din cauza ei m-am gandit ca ar fi mai bine sa o vand. Ce s-a intamplat? Am mers Sambata trecuta la Roman. Am plecat din Iasi. Nu am observat ca mi-a cazut teava de esapament, acea bucatica care iese din toba finala, si este curbata in jos, cum e normal la un diesel. Asa, si am mers linistit, dar cand am ajuns in Roman, am observat ca spoiler_ul spate era ars, masina era destul de calda, placa care tinea numarul de inmatriculare era arsa, topita, bandourile care le avea pe spoiler, era ars si pe alocuri topit, spoilerul a facut burta in jos de la caldura, s-a valurit in jurul caroseriei, am o mare distanta intre el si caroserie. ce sa mai fac, un dezastru total. Am fost cu ea la spalatorie, si am spalat-o, era plina de fum negru, si dupa ce am spalat-o spatele a ramas ingalbenit de la caldura, practic spatele la mine din alb cum e vopseaua, s-a facut galben, ca si cum ai incalzi un metal. Dupa ce ca mai sunt si vechi si te costa sa le intretii, ti se mai intampla si necazuri de astea. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:21 PM |