![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
se poate face schimbarea de cutie de viteze, de la automata la manuala? daca da, ce piese sunt necesare? cutia o am deja
![]() daca a mai facut cineva asa ceva, mi-ar fi utile cateva sfaturi. -------------------- 324 td
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai... iti trebuie asa.... :
pedalier pt ambreiaj, pompa hidraulica + furtunele aferente, cilindru receptor, volanta ambreiaj + placa de presiune + disc de ambreiaj + rulment de presiune si niste lichid de frana eventual vasul de lichid de pe pompa de frana daca nu are stutul unde vine furtunul care alimenteaza pompa de ambreiaj ( asta la e30 ca sunt alte masini care au vas separat pt lichidul de la ambreiaj) offfff, sper ca sunt toate ![]() PS: si cineva sa puna cap la cap toate aceste piese de scrable ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 01:14 AM |