![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
aveti idee daca se poate bloca cumva raportul transmisiei fata/spate la un 325ix, cum e cel de pe 325xi (37/63)?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Nici vorba.Este vorba de un diferentia cu vascucuplaj.Cand rotile de pe o punte dau in, gol placutele cu silicon devin vascoase de la caldura frecarii si cupleaza puntea opusa si astfel se realizeaza echilibrul aproape perfect intre punti, cupul transferat la oriare dintre punti putand ajunge si la 90% in functie de conditiile de aderenta.Sistemul este destul de asemanator cu Transaxle de la Porsche sau cu cel utilizat pe Mitsubishi Lancer EVO 1-4.In realitate sistemul este excelent ca si un AWD performer avand diferential blocabil pe spate si in unele cazuri si pe fata, vasocuplajul realizand echilibrul cuplului distribuit catre punti destul de rapid si eficient.Din pacate fiabilitatea foarte scazuta si intretinerea dificila au facut ca acest sistem sa fie inlocuit de cel de pe 325xi.
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 06:47 PM |