![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
este al meu si vreau sa il vand.este de e 28. are 4.27
3000 000 This post has been edited by INTERCEPTOR: Jan 11 2007, 09:03 PM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
eu nu stiu ce diferential am pe e28 diesel simplu facut de un amator din 525eta, dar stiu ca mi-as dori un dif care sa traga... sa aiba putere mai multa la treapta a 3-a. a 2-a trage ft bine... comparabil cu un td-u, dar a 3-a e cam lenesa... la fel si a 4-a.... sau poate o sa pun un motor cu turbo... cand o sa am bani...
Offtopic.. daca stii care ar putea fii motivul unor diferente ft mari pe acul de temperatura apei in motor, intre schimbatul treptelor de viteza... la a 3-a e sub mijloc... a 4-a putin un mm, 2 peste... a 5-a e cand urca pana la 3sfert acul... dar cum schimb viteza aproape instantaneu coboara... nu prea cred ca ar putea sa se incalzeasca si raceasca chiar asa motoru meu... dar as vrea totusi sa stiu care e temperatura reala a apei.... aveti careva idee cum rezolv problema? ai mai auzit sa patzeasca cineva asa-ceva... mentionez ca atunci cand merg avariile, acul respectiv oscileaza cam 1-2 mm pe tempo... presupun contact sau masa.... oare ce sa verifica sa scap de problema? -------------------- I love my BMW
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th July 2025 - 09:11 AM |