![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
La ultima ninsoare mi-am pus lanturile si am plecat cu mike sa facem cerculete! Am invartit-o pana s-au rupt lanturile si mi-au rupt aparatoarea de plastic de sub aripa spate dreapta si mi-a cazut un rezervor din plastic din care curgea ceva negru si uleios! :puke:
De atunci am facut peste 2000 km, am pierdut aparatoarea de plastic si bidonul ala s-a gaurit de cat a frecat in cauciuc! :crybaby: :crybaby: :crybaby: Azi m-am suparat si l-am scos de acolo ca-mi huruia in cap! :dis: -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
stii ce e cel mai nasol in toata povestea asta? ai rupt si ultimul punct de sprijin al semnalului de pe partea dreapta...
![]() ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:10 AM |