![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Asta e masina despre care se vorbeste :
E30 - 320(M20)/1989/129 CP, filtru aer sport, frane disc fata spate, diferential autoblocant, viteze scurte,suspensie sport , spoilere + praguri ,trapa, SCUT BAIE ULEI, scaune recaro piele, interior piele, geamuri si oglinzi electrice, faruri cu lupa + zambet, volan sport, sistem audio 1000 W ( Mp3 player JVC[4X50 W],2 tweetere profiesionale M'N'C [Maniac], 2 difuri Blaupunkt GT,2 difuri N'N'C medii+bass, amplificator 600/1000 W [cu telecomanda, stie de la 2 Ohm la 8 Ohm], woofer pioneer 600/1000 W), evacuare sport, jante AL pe 15, set neoane albastre profesionale (streetglow) neoane de expozitie. Masina a fost reconditionata si vopsita de curand. P.S vreau sa-l vand si sa-mi iau tot bmw deci nu se discuta despre renuntarea la marca ci doar daca sa-l dau sau nu pe asta This post has been edited by dust: Nov 21 2006, 07:17 PM -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Asta e masina despre care se vorbeste : E30 - 320(M20)/1989/129 CP, filtru aer sport, frane disc fata spate, diferential autoblocant, viteze scurte,suspensie sport , spoilere + praguri ,trapa, SCUT BAIE ULEI, scaune recaro piele, interior piele, geamuri si oglinzi electrice, faruri cu lupa + zambet, volan sport, sistem audio 1000 W ( Mp3 player JVC[4X50 W],2 tweetere profiesionale M'N'C [Maniac], 2 difuri Blaupunkt GT,2 difuri N'N'C medii+bass, amplificator 600/1000 W [cu telecomanda, stie de la 2 Ohm la 8 Ohm], woofer pioneer 600/1000 W), evacuare sport, jante AL pe 15, set neoane albastre profesionale (streetglow) neoane de expozitie. Masina a fost reconditionata si vopsita de curand. P.S vreau sa-l vand si sa-mi iau tot bmw deci nu se discuta despre renuntarea la marca ci doar daca sa-l dau sau nu pe asta Am votat un nu categoric si hai sa iti spun si de ce.... Ursul va ramane intotdeauna cel mai apreciat si mai dorit bmw din toate timpurile(parerea mea)...este usor de intretinut, se poate adapta orice pe el....si este urs pana la arma urmei. Hai sati zic de ce nu iti recomand 540, 750....in primul rand te rup in 2 impozitul...una are motor de 4,4 si alta de 5 litrii....impoziotul pentru aceste motoare e in jur de 1000 de euro pe an + asigurarea aobligatorie + consumul nu stiu daca se merita...in plus cu aceste masini nu stiu daca te distrezi asa cum te distrezi cu ursul. In al doilea rand piesele la ele costa de te indoaie pentru ca sunt modele de top....in rest sunt ok, sunt super masini, dar nu stiu daca se merita, sa dai ursul pentru o masina din asta daca nu o poti intretine indeajuns de bine. Parerea mea sincera, pastreaza ursul, iati o masina de oras care sa consume putin si gata.... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 02:18 PM |