![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
o intrebare
cind am schimbat cureaua distributie si rola intinzatoare am observat ca nu am nik care sa tensioneze rola pe curea , doar un surub de stringere; totusi acolo exista un stift ca si cum ar fi fost un arc pe el care sa impinga rola pe curea- eu cre ca cureaua tre tensionata diferit in functie de turatie...nu? voi ce stiti? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Tocmai ziceam eu cand mi-am spalat radiatorul m-am jucat la un arc pe acolo care intinde lantul de distributie. Lucian chiar zicea sa scot capacul de la distributie sa vad acum daca mai e intins bine, ca am un zgomot cam ciudat ca si cum ar fi lantul ala slab si loveste undeva. Stiu sigur ca la un moment dat cand am turat-o brusc am auzit un zgomot ca si cum ar fi lovit zalele de ceva.
Bon, concluzia e ca la mine pe blocul motor este un varf de teava iesit in afara cu un surub in capat, daca mai tii tu minte am un furtun mare care trage aer cald in carburator, ei surubul asta e chiar in dreapta si mai jos. Poate-l ai si tu pe acolo, vezi ca daca-l scoti trebuie sa curga putin ulei si sa iasa un arc mare. (Mi-e ciuda ca nu pot scoate pozele de pe camera ca explicam mai usor.) -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 05:56 PM |