![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
- curea distributie CONTITECH + rola intinzatoare ZR = 132 RON
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
2 milioane inseamna doua motoare si cablaria. Probabil ca am sa-i cumpar si fetele de portiera, dupa cum ziceam sunt in stare foarte buna si daca le las pe cele care le am acum, raman cu doua gauri urate.
Instalatia e doar pentru usile din fata, pentru ca asta e tot ce au avut, le-au primit de la Bacau (cei de acolo de la un atelier de dezmembrari de acolo le-au trimis, in fine nu prea conteaza ce si cum). Din ce am vazut, e destul de simplu mecanismul, inlocuiesc macaraua manuala cu un motor. Probabil ca operatiunea de montare/demontare va fi mai complicata si s-ar putea sa am nevoie si de schimbarea macaralelor(sper sa ma insel). Greutate.. nu cred sa aiba 1kg un motor de genul ala, nu l-am tinut inca in mana, dar e destul de mic, si daca ma gandesc ca e vorba de un magnet cu o bobina.. Posibil sa ma insel totusi. Bun, si ultima problema ar fi ca inca n-am vazut usa de pe partea stanga, deci nu stiu daca sunt acolo comenzile pentru geamuri. Daca sunt pe consola din centru.. treaba devine cel putin gri, pentru ca ar insemna sa astept pana vine un alt urs cu geamuri electrice la dezmembrat sa-i fur si consola respectiva (nu prea m-as apuca sa-l gauresc dupa cum imi tuna prin cap). -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() !@#$%^&*~ !!!!,nu ? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 457 Joined: 9-May 06 From: Ro,Iasi Member No.: 283 Car: -- Engine: Z14XEP ![]() |
2 milioane inseamna doua motoare si cablaria. Probabil ca am sa-i cumpar si fetele de portiera, dupa cum ziceam sunt in stare foarte buna si daca le las pe cele care le am acum, raman cu doua gauri urate. Instalatia e doar pentru usile din fata, pentru ca asta e tot ce au avut, le-au primit de la Bacau (cei de acolo de la un atelier de dezmembrari de acolo le-au trimis, in fine nu prea conteaza ce si cum). Din ce am vazut, e destul de simplu mecanismul, inlocuiesc macaraua manuala cu un motor. Probabil ca operatiunea de montare/demontare va fi mai complicata si s-ar putea sa am nevoie si de schimbarea macaralelor(sper sa ma insel). Greutate.. nu cred sa aiba 1kg un motor de genul ala, nu l-am tinut inca in mana, dar e destul de mic, si daca ma gandesc ca e vorba de un magnet cu o bobina.. Posibil sa ma insel totusi. Bun, si ultima problema ar fi ca inca n-am vazut usa de pe partea stanga, deci nu stiu daca sunt acolo comenzile pentru geamuri. Daca sunt pe consola din centru.. treaba devine cel putin gri, pentru ca ar insemna sa astept pana vine un alt urs cu geamuri electrice la dezmembrat sa-i fur si consola respectiva (nu prea m-as apuca sa-l gauresc dupa cum imi tuna prin cap). comenzile de la geamuri nu sunt pe consolo, pe undeva pe langa maciuca ![]() -------------------- "volan de bmw pe dacia nova..."
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:11 AM |