![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 101 Joined: 20-July 06 From: BUCURESTI Member No.: 390 ![]() |
Am sa incep eu
Geamuri electrice fata cu temporizator Oglinzi heliomate incalzite Stropitori parbriz incalzite Oglinzi in culoarea masinii Check control Computer de bord(obc) Ventilatie spate (fata + picioare) ABS Aer conditionat Oglinzi electrice Bancheta cu cotiera si sac de sky Faruri cu lupa Proiectoare cu lupa Tetiere spate reglabile pe inaltime Lumini pasageri spate Lemn mahon Chestia aia dintre stopurile din spate pe care este prins numarul de inmatriculare Inchidere centralizata Vopsea metalizata |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Defapt oglinzile nu stau calde tot timpul, cel putin alea de E30. Pe spatele sticlei exista o rezistenta sau mai bine zis un film de rezistenta termica care ce face: pe masura ce temperatura creste, creste si rezistenta pana la punctul in care nu mai trece curent deloc, punct care coincide cu temperatura maxima la care ajunge sticla. Dupa ce filmul se raceste semnificativ curentul trece din nou si sticla se incalzeste din nou deci exista un ciclu de incalzire-racire-incalzire-racire.
![]() ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 12:21 PM |