![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa cum zice si noul topic, am fost la service.
In topicurile de mai jos, pe care le-am postat, v-am zis ce probleme am avut cu masina. Am schimbat cablurile de la electromotor, erau cam duse, si uneori pierdeau curent. In fine de 2 zile nu mai face problemele cu pornitul electromotorului. Dar, si acum urmeaza partea cea mai frumoasa. Le-am zis baietilor sa faca si o verificare generala, ca sa zic asa, si cand au inceput am umplut o lista intreaga. Nu am lista in fata, dar am sa revin cu completari. Din ce imi aduc aminte si ce era mai important sunt urmatoarele: - flansa cardan urgent; - 4 bucse spate cica una costa (9 milioane) - tot ce inseamna directie, in afara de caseta de directie; - placute de frana - ceva pe la planetare spate; In fine poate gresesc cateceva dar am sa revin cu completari. Din cate vad eu, mai bine imi iau inca o masina de banii de reparatii. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu inteleg... ce injectezi? Amortizoare? Da, mi-as reincarca amortizoarele dupa ce s-or mi lasa, acum sunt acceptabile.
Teflon? Acum articulatiile mele sunt destul de bune, chiar mai am un set de brate cu pivoti care par ok de rezerva. Mai trebuie sa schimb niste bucsi pe care le am in portbagaj ![]() Marea problema e caseta de directie. Am joc enorm in ea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 10:53 AM |