![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Trebuie neaparat sa schimb amortizoarele de pe fata si-as vrea sa-mi pun si alte arcuri, ceva semisport, ca s-o mai cobor putin. Variantele ar fi sa-mi iau bilstein, eventual pe gaz, sau alt tip de amortizor care sa nu sara de 2.5mil., sau sa dau amortizoarele mele la facut la un nene-n Brasov care cica face amortizoare pt. bajetii care se dau la vtm si care nu stiu sigur cat ia, dar cred ca sare de 1.5mil/amortizor.
-------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Intre b4 (http://www.bilstein.ro/b4.htm "Amortizor bitubular cu ulei si gaz, recomandat pentru înlocuirea amortizorului uzat la un autovehicul dotat cu amortizoare pe ulei si gaz ca echipament original. Calitatea si performantele Bilstein se traduc prin o fiabilitate crescuta a amortizorului si o excelenta tinuta de drum si stabilitate a autovehiculului.Culoare: negru") si b6 (http://www.bilstein.ro/b6.htm "Amortizor pentru o suspensie sportiva, fara coborârea gardei la sol.
Amortizor monotubular, cu ulei si gaz la presiune înalta. Datorita fortelor de amortizare crescute, superioare fortelor unui amortizor original, îmbunatateste simtitor stabilitatea si manevrabilitatea. Se recomanda pentru autoturisme sport, vehicule de teren, când se doreste o suspensie mai performanta decât cea originala însa nu se doreste coborârea gardei la sol. Constructia “upside-down” la amortizoarele tip McPherson asigura o rezistenta sporita la forte laterale. Dimensiunile de montaj sunt identice cu cele ale amortizorului original, se monteaza împreuna cu arcul original.Culoare: galben") ce sa aleg?(b6 e ceva mai scump) -------------------- 316
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th June 2025 - 01:56 AM |