![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Trebuie neaparat sa schimb amortizoarele de pe fata si-as vrea sa-mi pun si alte arcuri, ceva semisport, ca s-o mai cobor putin. Variantele ar fi sa-mi iau bilstein, eventual pe gaz, sau alt tip de amortizor care sa nu sara de 2.5mil., sau sa dau amortizoarele mele la facut la un nene-n Brasov care cica face amortizoare pt. bajetii care se dau la vtm si care nu stiu sigur cat ia, dar cred ca sare de 1.5mil/amortizor.
-------------------- 316
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Ia-ti KONI!!! Cele mai bune!!!
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th June 2025 - 01:57 AM |