![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
De ceva vreme incoace m-am saturat de probleme masinii mele, probleme care le-am discutat si in topicurile de mai jos.
Ma tot uit pe siteuri cu vanzari de masini SH bineinteles, dar care sunt de 10 ori plus, mai bune ca a mea. Daca stau si pun pe hartie cati bani am cheltuit cu a mea masina, imi luam sigur ceva mai bun. Si cand zic ceva mai bun, tot la un BMW ma refer, nici nu incape in discutie altceva. Daca ati sti cat e de penibil, sa mergi cu masina la MALL, aici in Iasi, sa mananci o shaorma impreuna cu colegii de servici, in pauza de masa, si apoi sa-i pui sa o impinga 1 metru sau chiar 2, pentru ca na deja e clasica problema cu electromotrul care nu invarte. Sau alte dati cand totul merge ok, dar parca tot se aude ceva pe aici pe acolo, si iar stai pe ganduri, ca nu stii ce are si de data asta. Intr-un cuvant, m-am saturat. Problema e ca nu m-am saturat de masina, pentru ca este unica si rara in felul ei, si imi e draga. Dar m-am saturat de acest sistem de taxe, privind normele in vigoare, cum ca nu ai voie sa iti aduci nu stiu ce BMW, sau orice alta masina din afara, ca nu are euro3, ca asigurarea e prea scumpa, ca o gramada de alte chestii din astea de rahat. Revin si cu completari. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Asa-i cu troacele, la toate iti dai seama ca ai dat mai mult decat ar fi trebuit initial, pentru ca au aparut si alte probleme decat cele identificate la momentul cumpararii. Si-apoi daca troaca mai e si diesel de 20 de ani care sigur sare de 400-500 mii km... sa ma ierti. E greu pana o aduci la un nivel multumitor.
Si pe mine m-apuca dracii cand il aud cum huruie si vad cum pierde compresie si arunca ulei pe la turbina. Dar asta e... cand ma gandesc ca un drum din Bucuresti pe transfagarasan si retur m-a costat 1,2 mil lei intr-o troaca de 2500E, bani in care am primit totusi aer conditionat, geamuri electrice, oglinzi electrice toate pe o serie 5 (care spune multe in legatura cu confortul - daca nu al meu macar al pasagerilor), caldura, dezaburire, stergatoare perfect functionale... imi dau seama ca tot e mai bine decat intr-o Dacie sau alta conserva. Problema cu pornirea nu cred ca-i foarte grava. Eu am rezolvat-o cu 1,8 mil la urgenta - veneam dupa un drum de 300 km, motor fierbinte si totusi intr-o ora si ceva am plecat cu electromotorul pus la loc si perfect functional. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:36 AM |