![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
Am o problema si respectiv de ceva vreme am observat ca am apa in portbagaj in 2 locuri: 1 in stanga acolo unde este adancitura aceea chiar in spatele rotii, si am destul de multa, si mai am pe podeaua portbagajului dar acolo e destul de putina
are cineva idee pe unde se infiltreaza apa aia acolo? -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
in dreapta portbagajului...
(o sa iti arat maine la intalnire ![]() oricum sunt curios cum trece apa de buza aia din tabla.. teoretic si fara chedere n-ar trebui sa intre apa.. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
in dreapta portbagajului... (o sa iti arat maine la intalnire ![]() oricum sunt curios cum trece apa de buza aia din tabla.. teoretic si fara chedere n-ar trebui sa intre apa.. Nu a zis nimeni ca apa intra _intre_ cheder si buza de tabla. Iti intra intre portbagaj si cheder pentru ca chederul este imbatranit, uzat neuniform si in unele zone etanseizeaza cum trebuie pe capota, in altele nu. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 6th September 2025 - 12:01 AM |