![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am facut topicul asta ca sa nu mai scriem pe unde apucam..
![]() dupa ultima intalnire pe ilioara, cand am mers si cu masina lui da_joint am niste mari semne de intrebare.. desi trag toate rotile la ambele masini (in poze se pot vedea urmele de noroi aruncate de rotile din fata), masinile se comporta total diferit.. a mea parca fuge mai repede de spate in ciuda faptului ca am cauciucuri de iarna si face cercuri, iar a lui da_joint (cu cauciucuri de vara) pare mai stabila, merge mai mult pe lat, dar nu face cercuri.. ![]() pot sa confirme si ceilalti care le-au condus pe ambele (alex si gabita parca).. parca sunt masini complet diferite. eu puneam faptul asta pe seama: -cutiei de transfer, poate e mai uzata la mine, dar daca ar fii uzata nu ar trage in halul ala rotile din fata si nu as face cercuri.. -diferentialului spate.. eu am verificat daca am lsd cand aveam masina suspendata si se invarteau ambele roti, ceea ce inseamna ca n-am., dar cand plec tare, lasa urme pe asfalt de la ambele roti de pe spate. si ma mai gandesc ca daca n-as avea lsd nu ar face cercuri asa bine.. pt mine e un mister.. :retard: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
avand in vedere ca ai acelasi grup si pe fata si spe spate ca sa se poata imperechea sfatul meu este sa ramai cu toate 4 pe acceasi dimensiune
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th August 2025 - 09:45 PM |