![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa-mi fac sa mearga aerul conditionat. Puteti sa-mi reccomandati pe cineva sau vre-un service decent?
Ce cred eu ca trebuie facut: - de rezolvat scurgerea de la imbinarea unei conducte cu radiatorul AC. - incarcat cu freon. Astea ar fi cerintele minime, dupa care sper sa sufle rece. Dar as mai vrea: - sa curat radiatorul pe exterior. Prefer sa incerc singur... sa-l dau jos etc dar nu prea am timp. Bineinteles, treaba asta trebuie facuta inainte de toate. Se poate rezolva la service? - verificat circuitul electroventilatorului. In iarna mi s-a parut ca e conectat direct la contact, asa ca i-am decuplat mufa. Acum l-am reconectat, dar vad ca nu mai porneste. Sa fie rezistorul de vina? Ce rol are rezistorul? In fine, la ce preturi sa ma astept pentru primele doua operatii, cel putin? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 318 Joined: 4-November 05 From: Bucuresti Member No.: 87 Car: E39 530d Engine: M57 ![]() |
pai atunci io zic ca enormal sa deschida la 95/105 saracele sonde...
oricum daca etansezi circuitul nu cred ca trebuie sa fiarba la 105 numai ca ventilatorul cupleaza prea tarziu... daca o pui pe cea de 95 sa cupleze treapta a doua o sa fie mai rece dar si mai safe. This post has been edited by ve: Oct 3 2006, 07:10 PM -------------------- Ex '85 524td E28, USA Model
Actual 2003 530D, E39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 01:11 AM |