![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa-mi fac sa mearga aerul conditionat. Puteti sa-mi reccomandati pe cineva sau vre-un service decent?
Ce cred eu ca trebuie facut: - de rezolvat scurgerea de la imbinarea unei conducte cu radiatorul AC. - incarcat cu freon. Astea ar fi cerintele minime, dupa care sper sa sufle rece. Dar as mai vrea: - sa curat radiatorul pe exterior. Prefer sa incerc singur... sa-l dau jos etc dar nu prea am timp. Bineinteles, treaba asta trebuie facuta inainte de toate. Se poate rezolva la service? - verificat circuitul electroventilatorului. In iarna mi s-a parut ca e conectat direct la contact, asa ca i-am decuplat mufa. Acum l-am reconectat, dar vad ca nu mai porneste. Sa fie rezistorul de vina? Ce rol are rezistorul? In fine, la ce preturi sa ma astept pentru primele doua operatii, cel putin? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ia sa mai vorbesc putin singur pe topicul asta, pentru ca nu v-am spus cum s-a terminat povestea:
Radiatorul meu avea locasuri pentru sonde in partea de jos, exact acolo unde ajungeau cele patru fire. Le-am montat si totul merge brici. Partea neplacuta e ca abia la 95 grade declanseaza treapta I a ventilatorului iar la 105-110 grade (cand motorul meu deja fierbe, ca nu aveam antigel si capacul de la expansiune nu tine sistemul sub presiune) intra pe fullspeed. Drept urmare am dat in fiert motorul de doua ori in cel mai calduros WE al verii, cand m-am incapatanat sa urc la Izvorul Muntelui si la Pasul Oituz cu aerul pornit. Cred ca la vara o sa pun sonda de 95C la fullspeed. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
m-am incapatanat sa urc la Izvorul Muntelui si la Pasul Oituz offtopic: vreau sa merg si eu in weekend in zona aia.. bicaz, durau, izvorul muntelui... scrie si tu te rog aici despre ce e de vizitat in zona aia, cazare, drumuri.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 04:54 AM |