![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Am urmatoarea dilema:
pe masina mea, am montat alternatorul acesta: ![]() ( Link ) cu suportul: ![]() ( Link ) Pe acest suport exista (cel putin) o rola de suport pentru curea: ![]() ( Link ) As putea sa pun un alternator care sa arate asa: ? ![]() ( Link ) avand in vedere ca "din poza" seamana cu cel potrivit pentru masina mea?? : Link S-a mai jucat cineva cu inlocuit alternatoare care "nu arata la fel"? Ca ma tenteaza sa schimb 80A pe 105A. -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
diferenta cea mai vizibila este ca modelul de pe masina mea are ventilatorul in carcasa, nu il are in exterior ca cel de IS.
Apoi, eu m-am uitat la cel de pe masina si mie mi se pare ca acea rola este prinsa direct pe corpul alternatorului, nu pe un suport de care e prins alternatorul. o sa ma uit mai atent, din schemele de pe realoem asa reiese (suportul tine rola, alternatorul e separat) @Ionut: de ce sa schimb rola pe care vine cureaua? Care rola? Cea care e pe alternator? sau cea auxiliara de pe suport? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:37 AM |