![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
se da masina E12 518 ('75) care nu a mai functionat de 4 ani, si are urmatoarele probleme:
- traseul de evacuare nu este original al masinii (simptome: zgomot, functionare neregulata a motorului, fum) - releul de incarcare nu este original BMW (deocamdata face ce trebuie - sau asa sper) - fisele nu sunt originale, ba chiar sunt diferite intre ele - carburatorul.. e carburator, nu injectie ![]() concluzie: motorul nu merge ... ca uns. - casetofonul nu mai e cel original care sa se potriveasca in lacasul lui Si cam atat imi amintesc acum. Va rog sa-mi spuneti daca stiti pe unde as gasi piese si eventual sfaturi, solutii la ce am scris mai sus. Pe masura ce o sa sap prin ea, o sa mai postez probleme ![]() Later edit: - bordul nu are turometru (are un ceas penibil analog), se poate pune un bord cu turometru? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Nu e al meu, fratele meu a considerat ca e momentul sa-l puna la munca.
O sa incerc mai intai la Interceptor, apoi pe unde a zis Ionut. (Casetofon de E36 am si eu de la a mea, dar la E12 e mult mai diferit) Masina a fost pastrata aproape cam cum a gandit-o BMW, dar in decursul timpului au mai "reparat-o" niste oameni cu imaginatie. Filtre + ulei urmeaza cu prima ocazie. Sper sa aibe Interceptor si ceva piese pentru asa "babatie". -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 06:48 AM |