![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
se da masina E12 518 ('75) care nu a mai functionat de 4 ani, si are urmatoarele probleme:
- traseul de evacuare nu este original al masinii (simptome: zgomot, functionare neregulata a motorului, fum) - releul de incarcare nu este original BMW (deocamdata face ce trebuie - sau asa sper) - fisele nu sunt originale, ba chiar sunt diferite intre ele - carburatorul.. e carburator, nu injectie ![]() concluzie: motorul nu merge ... ca uns. - casetofonul nu mai e cel original care sa se potriveasca in lacasul lui Si cam atat imi amintesc acum. Va rog sa-mi spuneti daca stiti pe unde as gasi piese si eventual sfaturi, solutii la ce am scris mai sus. Pe masura ce o sa sap prin ea, o sa mai postez probleme ![]() Later edit: - bordul nu are turometru (are un ceas penibil analog), se poate pune un bord cu turometru? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
traseul de evacuare,releul se rezolva vb cu Interceptor si cred ca are el ceva pe acolo ,casetofonul la fel,bord are pe acolo,cea mai mare belea este cu carburatorul dupa parearea mea
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 01:23 PM |