IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Unde imi fac si eu evacuare???
r_z_v
post Aug 30 2006, 09:26 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 58
Joined: 19-January 06
Member No.: 159



Vreau sa imi fac evacuarea cap-coada din inox...

Cine si-a facut si cat a dat?


Sfaturi ceva? Sa pastrez catalizatorul ? Am un 325i din '89.
Am serpisori originali, restul vreau sa schimb.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Robert
post Aug 31 2006, 07:07 AM
Post #2


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 825
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 25



QUOTE (r_z_v)
si eu tot la borla as vrea... am inteles ca in Bucuresti ar fi vreo 15 mil traseul.
Si la pitesti nu reusesc sa dau de nimeni.....

Eu am facut traseul de evacuare in iulie la Pitesti, la Pilot Power Tuning.
In cazul meu a fost o struto-camila: bucati dintr-o evacuare mai veche, combinate cu sectiuni din teava de inox. A fost o anumita logica in asta, anume:
- aveam nevoie de o toba intermediara, numai cu toba finala ar fi iesit prea zgomotoasa;
- nu au masina pentru deformat conic capatul tevilor, astfel incat sa se etanseze perfect pe iesirea galeriilor. Aici a fost o surpriza neplacuta, pentru ca la telefon mi-au spus ca se poate face. Ca urmare, am schimbat planul pe loc si am pastrat capetele dinspre galerie + flansele originale BMW. In cazul tau, daca ai serpisori, nu cred ca te vei lovi de aceasta problema.
- toba finala o aveam, era in stare buna;
- am urmarit ca pretul sa fie totusi decent.

Trebuie sa recunosc, oamenii au o scula profesionista de deformat la rece, si chiar se pricep foarte bine sa o foloseasca. Spiritul mecanicului roman inca se mai simte, dar in general am fost multumit. Singura rezerva a fost asupra sudurilor, pe care totusi le-au efectuat putin cam neingrijit.

La Pitesti ia legatura cu dl. Cosmin Stana, tel: 0722 678.939.
E bine sa te programezi din timp si sa fii acolo cu masina la prima ora. Preferabil, chiar sa ajungi mai devreme cu vreo ora, ca atunci cand vin ei la lucru motorul sa fie rece si sa se apuce imediat de lucru.
Lucrarea de la masina mea le-a luat 6 (!) ore. Si eu am schimbat galeriile acolo, pe loc (tu probabil o sa pui serpii). Au avut nevoie de cca. 3m de teava inox 50mm. In total (materiale + manopera), m-au taxat cu vreo 700 RON.

Ca idee, la acest link gasesti o pagina in care am descris modificarile de la evacuare. Penultimele doua poze din pagina arata si ceva din lucrarea facuta de baietii de la Pitesti. Tot ceea ce straluceste e teava de inox, restul teava veche de origine BMW smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd June 2025 - 10:51 AM