![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 636 Joined: 7-January 06 From: B A C A U Member No.: 150 ![]() |
as vrea sa reconditionez un set de jante ce au o "buza" mai lata si pe care au aparut puncte de la pietricele, mici zgarieturi etc.
nu vreau sa le vopsesc, deoarece marginea lor are aspect de metal polizat si lacuit. nu as vrea sa pierd aspectul original, asa ca m-am decis sa caut pe cineva care sa le poata reconditiona sau macar sa ma indrume pe calea corecta |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Mai mult ma enerveaza paint remover-ul. Cel putin asta care-l folosesc eu BODY 700 sau ceva de genul asta. Ii ia 20min. sa atace suprafata si sa se usuce, ca sa poti sa cojesti reziduurile. Dupa care mai trebuie dat de cateva ori ca sa indepartezi toata vopseaua. Cumulata toata durata/janta nu mi s-a parut prea eficace decat daca e lene. Altfel smirghel de 300-500 e de baza pentru indepartat vopseaua veche, dupa care dau cu smirghel din ce in ce mai fin pana obtin suprafata care-mi place.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 03:46 PM |