![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
O clipa de neatentie :crybaby: ...si gata...o vand
![]() E28, 518i, 4 cilindri, 105CP/1160kg, avariata fata...mi s-a cerut cam 1000euro sa o repare ![]() Masina este impecabila estetic si functional (era impecabila inainte de a pati-o), bucse, pivoti, amortizoare noi noute...tot ![]() Nu vreau sa o dau pe bucati... In plus mai dau la ea si 4 portiere complete, 2 aripi de fata, jenti de aliaj pe 14 cu cauciucuri pe ele... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) Mersi.
Astept pozele, si ma pregatesc sa vad, ideea cu platforma goala spre cluj e superba, si eu ma gandeam la un prieten cu care am mai fost dupa masini, dar trebuia sa platesc destul de mult. M-ar tenta pentru ca e mai noua cu vreo 3 ani decat a mea care e din 84, are motor pe benzina si gaz daca bine am inteles, si a fost in stare ft buna, o sa scap putin de taxe, fata de 2,5 d cu 80si ceva de cai si o gramada de taxe. Asa ca in cazul in care o sa o cumpar am sa il vand pe al meu. Ce parere aveti cu cat o sa vand un e28 din 84 motor diesel simplu in stare ft buna, caroserie revopsita total, si schimbat aripi, segmenti de aripi si tablarie si tot, cu putin defect remediabil la trapa, de care eu nu am mai avut rabdare, eventual schimbat cruce volan, si reglat caseta de directie, in rest in stare de la buna spre ft buna, adica am fost odata in germania si odata in Olanda cu ea anul acesta dupa ce am refacut-o. Iulian... care era starea caroseriei inainte de accident? A mai fost accidentata mai grav, are rugina? E caroserie originala sau a fost recarosata? Acte in regula? Cum se rezolva reparatia ca acolo unde e lovitura e si seria masinii... Oare nu vor comenta la RAR? Astept pozele, dar ideea e ca mai degraba bag 1500-2000 intr-o alta masina decat sa mai pun kit de M 7-800 euro si jante noi 900-1000 euro pe a mea... si e tot doar o masina cu valoare de una... Poate va primi masina ta instalatia de AC pe care am cumparat-o, ...sau poate o sa o vand... ca sa nu mai modific????? :paranoid: Sa vedem, ca se pare ca mi se schimba putin planurile.... Apropo care era consumul pe gaz aproximativ? Caroseria e cu vopseaua originala, exceptie aripile fata unde a fost revopsita in urma unor mici acrosari si o portiera din spate stanga. Nu are rugina, masina a fost pastrata in garaj cativa ani buni, a fost masina de duminica. Deasupra stopurilor si sub chederul de la portbagaj are putina rugina, in rest e ok. Usa din spate stanga a fost atinsa (unul din cei doi proprietari anteriori ai mei (masina a avut 3 proprietari romani si un grec) a plecat cu masina, nestiind ca una dintre usile din spate e deschisa...i-a inchis-o un copac pe langa care a trecut...eu de aceea am si luat cele 4 usi pe care le am la boxa suplimentare() nu mi-a vandut numai una...ci tot setul ![]() ![]() Caroseria e originala, nu e recarosata, actele sunt OK, inclusiv verificarea a fost facuta pe bune. ![]() Reparatia se rezolva prin decuparea contra-aripii pana aproape de serie si prelungirea acesteia cu o alta contra-aripa...sau indreptarea acesteia vechi - asa cred eu...nu am notiuni de tinichigerie sa stiu daca se indreapta sau se schimba contra-aripa ![]() Instalatia de AC se potriveste, pt ca pe motor am observat ca pe fulie mai e loc de o curea...si loc langa motor pentru compresor...si eu am cautat AC dar nu am gasit.. ![]() ![]() ![]() Consumul pe benzina era de cca 10litri, pe gaz 11-11.5litri (12.5 iarna), asta in conditii urbane...in extraurban, autostrada (cu 140km/h) si afara (cu cca 100km/h) aveam cam 8 benzina si 10 gaz. Demarajul pe benzina de la 0 la 100km/h - 13secunde, pe gaz - 22 secunde ![]() Specifica-mi cam ce foto ai vrea...ca nu stiu cam ce te intereseaza ![]() Momentam am jenti de tabla pe ea...dar la vanzare vor fi puse jentile de aliaj...nu le pun pe masina sa nu tenteze pe cineva ![]() In iarna nu am avut probleme cu pornirea aproape niciodata (doar cand nu mai vroia bateria...dar si atunci mergea impinsa in 10 metri...singur o porneam...cand prindea inertie...pornea singura ![]() Ulei am avut castrol, cand am luat-o acum 6 ani si 80.000 km i-am pus dura-lube...apoi mi s-a parut ca nu merge motorul bine si am trecut pe havoline 15w40, schimbat la maxim 10.000km. -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 02:22 AM |