![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
O clipa de neatentie :crybaby: ...si gata...o vand
![]() E28, 518i, 4 cilindri, 105CP/1160kg, avariata fata...mi s-a cerut cam 1000euro sa o repare ![]() Masina este impecabila estetic si functional (era impecabila inainte de a pati-o), bucse, pivoti, amortizoare noi noute...tot ![]() Nu vreau sa o dau pe bucati... In plus mai dau la ea si 4 portiere complete, 2 aripi de fata, jenti de aliaj pe 14 cu cauciucuri pe ele... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (84 HOT) hai lasa-ma putin sa ma gandesc, si poate o cumpar eu intreaga!. Ok? Nu te grabi sa o dezmembrezi. Lasa-ma o saptamana sa ma gendesc, sa ajung acasa, ajung lunea viitoare in romania, trimite-mi niste poze interior, spate, confirma-mi te rog daca toate piesele pe care le-ai schimbat sunt intacte... acolo la lovitura nu sunt indoite telescoape...etc? sa vad cu cat as putea sa o aduc la cluj... cat ar costa platforma... daca gasesc vre-un prieten cu platforma... etc... Niste informatii clare despre starea motorului dupa accident, e lovit sau nu, ce este atins ce nu... pentru ce ti-au cerut 1000 euro la reparatie? Scrie-mi pe gti_bernard@yahoo.com, s poze pls. Deci e 1987? Am si eu ceva piese de e28 pe care le-as putea folosi la reparatie... poate reusesc sa pun masina din nou pe picioare. Ok? Ultimul tau pret e destul de atractiv. Deci te rog asteapta putin... Am nevoie si eu de niste informatii, pentru ca sa nu arunc pe geam niste bani, dar ma intereseaza, si vei fii si tu mai fericit ca nu s-a dezmembrat masina pe care ai lucrat. Deci scrie-mi toate detaliile si poze nu numa unde e accidentata. Detalii despre piese necesare pentru reparat... Si cred ca o voi reface.
Sunt in culmea fericirii la ideea ca cineva o ia pentru a o repara ![]() Pretul este tentant pentru ca, sincer, moralul meu cere sa merg mai departe....nu suport sa stiu BMW-ul imobilizat in spatele blocului ![]() ![]() ![]() Pai sa detaliez... -10mil pt indreptat fata, lonjeronul, capota schimbata, contra-aripa, aripa dreapta(o am eu), fata aranjata, bara fata -12mil pt vopsitorie...vopsit complet -cateva mil pt reparatii la motor (radiator, ventilator, suporti motor, suporti cutie de viteze-erau pe lonjeron si s-au rupt cand lonjeronul s-a indoit) Total aproximativ 1000euro am zis eu...in mare cu berile de la sfarsit ![]() Cu platforma as putea sa intreb si eu ca am prieteni care merg dupa masini prin zoina Clujului si merg spre tine cu platforma goala pentru a se intoarce cu ea cu alte masini... La motor...ce am observat eu: capacul la delcou spart, radiatorul, ventilatorul...o sa ma uit si la pompa de apa sa vad in ce stare e...pe sub ea nu curge ulei, cutia de viteze si diferentialul nu au fisuri...m-am uitat cand am urcat-o pe platforma ![]() ![]() ![]() Inca o data spun ca am petrecut momente foarte bune, tehnic vorbind, alaturi de aceasta masina...poate de aceea nici nu agreez ideea dezmembrarii ei...mai ales ca-i stiu aproape fiecare surub....asta din cauza ca sunt cam chitibusar si mi-a placut ca masina mea sa fie impecabila ![]() O sa revin cu foto din interior si din alte unghiuri posibile... ![]() -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 02:20 AM |