![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
De plictiseala si curiozitate ma gandeam la ceva...Masina mea (e34 '92 525 Tds) parca nu mai fuge ca inainte sau foarte probabil m-am obisnuit cu ea...cand am trecut de la Dacie in BMW mi se parea ca zbor..mi-era frica sa apas acceleratia la fund...acum am impresia ca nu mai fuge ca inainte...
Cam ce ar fi de facut la costuri relativ mici pt ai imbunatati performantele,pt a o readuce la viata..Banuiesc ca si filtrele,uleiu...au si ele o importanta destul de mare dar nu chiar in halul asta...mi se pare lenta masina...am lag cam pana la 2200 rpm... La plecari deja....mi-e rusine cu ea...eu sper sa fie doar impresia mea..si totusi..nu cred Si inca ceva..am condus zilele astea un e34 la fel ca al meu...si schimba super usor vitezele...la mine intra ceva mai greu..ce ar putea fi in afara de uleiul din cutie...? -------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 12-July 06 Member No.: 379 ![]() |
Eu sportiv nu merg mereu.......dar cand se intampla as vrea sa am cu ce sa merg sportiv....de obicei merg linistit si nu fortez masina....adica daca o alerg o alerg cand temperatura apei e buna......nu in panta........nu o bruschez........merg tare dar.....degajat......in fine.....riscuri sunt si cu si fara chip cum ai zis si tu.........m-ar interesa cati cai as castiga.....si niste preturi,....si mai ales daca e cineva care a facut asta pe un diesel sa imi zica si mie daca merita.
Mersi de raspunsuri.. -------------------- 525 Tds...1992..143cp
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th July 2025 - 09:09 AM |