![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Am auzit ca Chris Bangle a anuntat ca la toate modelele BMW viitoare se va renunta la Hoffmeister Kink.
"Hoffmeister Kink" este acel "C" din stalpul din spate, care urmareste coltul usii spate (sau a geamului spate, la coupe-uri): wikipedia.org/wiki/Hofmeister_kink Din 1950 (!) incoace, aceasta era una dintre caracteristicile de design prin care se diferentia orice BMW - intrecuta in importanta numai de sigla si rinichii din fatza. Hoffmeister Kink-ul este foarte bine evidentiat la E28, de exemplu. La alte modele este mai discret, dar e nelipsit de la orice BMW. Incepand cu 1950... pana in viitorul apropiat. Bangle chiar vrea sa arunce la cos tot ceea ce inseamna traditie la BMW. Sa schimbe si numele firmei, sa stim un lucru. :crybaby: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Groaznic....
Interesant e ca atunci cand industria auto copiaza valorile BMW: - supletea care caracterizeaza actualele mertzuri, fata de vechile lor grosolanii - acest stalp C pe care-l vedem acum pe aproape toate modelele "concurente" (Skoda, Renault etc) BMW se multumeste sa renunte la aceste valori adoptandu-le pe cele de la Merc. Cred ca ii e lene sa-si stoarca creierii ca sa deseneze un stalp C care sa impuna forta (deasupra rotilor motoare - spate), acompaniata de supletea masinii in ansamblu. Cat de tampit poate sa fie! ](*,) ](*,) :toimonster: :chain: :chain: :chain: -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 07:49 AM |