![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
sau cum sa iei o curba
![]() eu incep prin a da 4 exemple, plagiate cu nesimtire dintr-un post al lui Ove Kvam (posesor de e30 din Norvegia, foarte bun pilot amator). 1. iesire din curba prea tare (4.5mb) http://web27.server.screp.de/ewo/glass_crash.mpg 2. intrare prea larga (5.7mb) http://web27.server.screp.de/ewo/RichardPetter.mpg 3. perfectiune, e30 318is (3.1mb) http://www.ibergrennen.de/Video/Eichenbuehl.mpg 4. cu o masina rapida si multe scintei (1.8mb) http://web27.server.screp.de/ewo/HerbertStenger.mpg lasind gluma la o parte, pina cind vom merge la circuit cu masinile (sint grupuri care merg la Hungaroring, daca va tin masinile eu merg cu voi), eu am inceput sa invat sa scot mai mult din masina din aceste tehnici: alegerea unei traiectorii bune si adaptarea corecta a vitezei pe acea traiectorie. e tare distractiv sa vezi cum zmeii cu masini puternice ramin mult in spate imediat ce incep curbele, pentru ca ei nu stiu decit sa apese pedala cea mai mica pina la podea pe drum drept *grin* so, discutie despre condusul optim pe viraje. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
mai simplu e sa bagi dintr-a 3-a a 2-a. Ca din a 2-a in a 1-a intra mai greu.
E senzatie si cand intri in curba de 90 de grade cu a 3-a la 2000rpm si la intrarea in curba dai a 2-a+blana. :unibrow: Dar intrebarea mea este: prin frana de motor violenta, care piese sunt cele mai supuse uzurii? Ma refer la motor. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd August 2025 - 10:59 AM |