![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
O clipa de neatentie :crybaby: ...si gata...o vand
![]() E28, 518i, 4 cilindri, 105CP/1160kg, avariata fata...mi s-a cerut cam 1000euro sa o repare ![]() Masina este impecabila estetic si functional (era impecabila inainte de a pati-o), bucse, pivoti, amortizoare noi noute...tot ![]() Nu vreau sa o dau pe bucati... In plus mai dau la ea si 4 portiere complete, 2 aripi de fata, jenti de aliaj pe 14 cu cauciucuri pe ele... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Imi pare rau pentru ce s-a intamplat.
Si mai trist, pagubele sunt destul de serioase. Parerea mea personala (m-as bucura sa fie infirmata de realitate) este ca nu vei putea sa vinzi masina, in starea in care este, pentru o suma de bani rezonabila. Probabil ca ai doar doua variante, pentru a recupera cat mai mult: - fie o repari, sperand ca dupa aceea sa o poti vinde cu cel putin EUR 2000; - fie o dezmembrezi - este posibil ca, pe bucati, sa obtii mai mult decat intreaga, in starea de acum. Ca observatie colaterala, faptul ca un accident practic anuleaza valoarea masinii este principalul motiv pentru care investitiile intr-o masina veche trebuie facute ponderat. Sau, in cazul in care se investeste din greu, trebuie asumat riscul pierderii cvasi-integrale a investitiei. In situatia asta sunt si eu. Un accident mai serios, si practic am aruncat totul pe geam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 02:07 AM |