![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
O clipa de neatentie :crybaby: ...si gata...o vand
![]() E28, 518i, 4 cilindri, 105CP/1160kg, avariata fata...mi s-a cerut cam 1000euro sa o repare ![]() Masina este impecabila estetic si functional (era impecabila inainte de a pati-o), bucse, pivoti, amortizoare noi noute...tot ![]() Nu vreau sa o dau pe bucati... In plus mai dau la ea si 4 portiere complete, 2 aripi de fata, jenti de aliaj pe 14 cu cauciucuri pe ele... -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 74 Joined: 23-July 06 From: Constanta Member No.: 392 Car: E28, E34 Engine: M50 2.0 150CP ![]() |
QUOTE (Viper05) imi pare rau ca s-a intamplat asa , cred ca citisem in alta parte cum ca masina ar fi fost refacuta curand.......daca e asa , mare pacat
da, masina fusese reparata totoal la puntea fata...bucse, pivoti, bielete, brate, amortizoare...toate noi...cca 25mil ROL...in aprilie anul asta... Si mie-mi pare ffff rau pt banii si sufletul investit...dar eu ma bucur si-i multumesc lui Dumnezeu si firmei BMW pentru ca, desi masina arata ca in foto...eu arat ca si cum nu s-a intamplat nimic...desi m-am simtit ca un manechin dintr-un crash-test... ![]() ![]() Masina nu o descompletez...o dau cu alarma, inchidere centralizata total (inclusiv portbagaj si rezervor), acumulator, roata de rezerva, radiocasetofon kenwood modificat (fata sus, in locul aeratoarelor, si mecanica la locul ei..jos), telecomanda pe volan -------------------- Un BMW ramane tot BMW...orice i-ai face...si e construit strict pentru placerea de a conduce :)....si pentru siguranta ocupantilor ;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 28th June 2025 - 02:00 AM |