![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa-mi fac sa mearga aerul conditionat. Puteti sa-mi reccomandati pe cineva sau vre-un service decent?
Ce cred eu ca trebuie facut: - de rezolvat scurgerea de la imbinarea unei conducte cu radiatorul AC. - incarcat cu freon. Astea ar fi cerintele minime, dupa care sper sa sufle rece. Dar as mai vrea: - sa curat radiatorul pe exterior. Prefer sa incerc singur... sa-l dau jos etc dar nu prea am timp. Bineinteles, treaba asta trebuie facuta inainte de toate. Se poate rezolva la service? - verificat circuitul electroventilatorului. In iarna mi s-a parut ca e conectat direct la contact, asa ca i-am decuplat mufa. Acum l-am reconectat, dar vad ca nu mai porneste. Sa fie rezistorul de vina? Ce rol are rezistorul? In fine, la ce preturi sa ma astept pentru primele doua operatii, cel putin? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 36 Joined: 13-November 05 From: Bucuresti / Militari Member No.: 97 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
QUOTE (TiL) Imi lipseste(-esc) sonda (-ele) de temperatura care comanda electroventilatorul. Instalatia electrica e intreaga, am patru fire care ajung la capatul radiatorului, acolo unde ar trebui sa fie termocupla. Pe radiator observ doua posibile locatii pentru termocupla.
Am intrebat la magazin de termocupla, dar a gasit doar separate, de 91 grade (parca verde) si de 99 grade (rosie). Sa inteleg ca trebuie sa le iau pe amandoua, sa le montez in cele doua posibile locatii (care acum au niste suruburi cu cap de 22)? Mi-e teama ca nu cumva radiatorul sa nu suporte de fapt sondele.... O fi posibil? Inca o ciudatenie e ca dupa cum arata cablajul acum (si pare original) nu prea pot desparti cele doua perechi de fire, ca sa ajunga la cele doua locatii pentru sonde. Bineinteles ca pot forta, dar totusi... cand a iesit din fabrica, cum o fi mers? 99% instalatia de AC a fost pusa din fabrica pe masina. Asadar: 1. E normal sa am doua sonde de temperatura la E28? 2. Radiatorul meu suporta cele doua sonde? Da, til e normal sa ai 2 sonde pe radiator. Si eu am tot 2 sonde desi nu am aer conditionat. Aia de 99* nu-mi mai merge iar pe cea de 91* am legat un electroventilator de ford. La mine sunt in partea stanga sus cum te uiti din fatza si sunt una sub alta. -------------------- 528i (e28)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 08:35 PM |