![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
sau cum sa iei o curba
![]() eu incep prin a da 4 exemple, plagiate cu nesimtire dintr-un post al lui Ove Kvam (posesor de e30 din Norvegia, foarte bun pilot amator). 1. iesire din curba prea tare (4.5mb) http://web27.server.screp.de/ewo/glass_crash.mpg 2. intrare prea larga (5.7mb) http://web27.server.screp.de/ewo/RichardPetter.mpg 3. perfectiune, e30 318is (3.1mb) http://www.ibergrennen.de/Video/Eichenbuehl.mpg 4. cu o masina rapida si multe scintei (1.8mb) http://web27.server.screp.de/ewo/HerbertStenger.mpg lasind gluma la o parte, pina cind vom merge la circuit cu masinile (sint grupuri care merg la Hungaroring, daca va tin masinile eu merg cu voi), eu am inceput sa invat sa scot mai mult din masina din aceste tehnici: alegerea unei traiectorii bune si adaptarea corecta a vitezei pe acea traiectorie. e tare distractiv sa vezi cum zmeii cu masini puternice ramin mult in spate imediat ce incep curbele, pentru ca ei nu stiu decit sa apese pedala cea mai mica pina la podea pe drum drept *grin* so, discutie despre condusul optim pe viraje. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,167 Joined: 17-October 05 From: bucuresti Member No.: 6 ![]() |
QUOTE (SUPERBEC) cum sa nu ajunga, calci frana cu calcaiul si acceleratia cu degetu mare
![]() acum chiar crezi ca ai nevoie sa faci asa ceva? oricum la raliu se foloseste din cu totul alt motiv frana varf calcai... ca sa se mentina presiunea in turbo ![]() mai, nu am zis ca nu am inteles cum se face. am zis ca imi este imposibil avand in vedere dimensiunile talpii/pedalelor mele si dispozitia pedalelor in cauza. in mod sigur la matiz nu as fi avut probleme. nici macar la e90, la care le-am mai calcat pe amandoua (n.b. pedalele) by mistake. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd August 2025 - 10:59 AM |