![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() meep meep!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,010 Joined: 17-October 05 From: - Member No.: 5 Car: - Engine: - ![]() |
Ce parere aveti de urmatoarele modele:
1. BMW 320i Year: 2005 Weight: 1,395 kg (3,075.4 pounds) Engine size: 1993 ccm (121.61 cubic inches) Engine type: Inline, 4 cylinder Fuel system: Injection Compression: 10.5:1 Power: 150.00 PS (110 kW or 148 HP) @ 6200 RPM Torque: 200.00 Nm (20.4 kgf-m or 147.5 ft.lbs) @ 3600 RPM Top speed: 220.0 km/h (136.7 mph) 0-100 km/h (0-62 mph): 9.0 seconds Power/weight ratio: 0.1075 PS/kg Fuel city driving: 10.7 litres/100 km (21.98 miles per gallon) Fuel mixed driving: 9.0 litres/100 km (26.14 miles per gallon) Fuel highway driving: 5.6 litres/100 km (42.00 miles per gallon) 2. Audi A3 2.0 TFSI Year: 2005 Weight: 1,370 kg (3,020.3 pounds) Engine size: 1984 ccm (121.06 cubic inches) Compression: 10.5:1 Engine type: Inline, 4 cylinder Fuel system: Turbo, Compressor Power: 200.00 PS (147 kW or 197 HP) @ 5100 RPM Torque: 280.00 Nm (28.6 kgf-m or 206.5 ft.lbs) @ 1800 RPM Top speed: 231.0 km/h (143.5 mph) 0-100 km/h (0-62 mph): 6.9 seconds Power/weight ratio: 0.1460 PS/kg Fuel mixed driving: 7.7 litres/100 km (30.55 miles per gallon) Cine vrea detalii despre motoarele cu turbina si compresor de la VW/Audi, sa citeasca aici: http://www.greencarcongress.com/2005/08/in...e_vws_new_.html Eu cred ca BMW a cam ramas in urma. Stiu ca multi se intreaba cat de rizistente sunt motoarele VW TFSI, dar pana acum nu am auzit ceva rau despre ele. ![]() Daca mai aveti detalii despre alte masini de categorie comparabila chiar va rog sa adaugati aici. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
dupa cum cineva a spus deja cred ca BMW nu vrea sa riste acolo unde sta cel mai bine, adica la motoare... Daca din punct de vedere al designului, sigurantei active si pasive, dinamica motor-cutia de viteze, si altele BMW sta foarte bine si este in zona de leadership in promovarea de solutii noi, uneori radicale (e evident asta la cat discutam pe tema designului de exemplu) in ceea ce priveste motoarele cred ca deja cauta altceva... Cred ca ideea de fiabilitate combinata cu o sportivitate rafinata este mai aproape de adevar... O sa gasesti mereu o masina mai puternica decat BMW-ul pe care il ai sau cu un cuplu mult mai bun dar modul in care motorul merge si senzatiile pe care le transmite fac diferenta...
eu deja m-am saturat de urcarile astea de putere si cuplu si orice alta nebunie ca de exemplu consumul de 7%... sa fim seriosi... cred ca 7% se obtine doar meargand intr-o turatie la care nu intra nici compresorul in functiune si nici turbina... apropos, oricum cred ca lumea o cam freaca degeaba momentan in domeniul motoarelor... tot progresul tehnic e de pomana si cred ca miscarea cea mai inteligenta e focusarea pe alt carburant sau alt gen de motor... e destul de evident ca petrolul se cam duce si in maxim 10 ani o sa coste benzina atat de mult incat nici macar un 4 % consum nu ne vom mai permite... in mod clar eu ma astept ca BMW sa scoata pe piata o alta solutie... VW pierde timpul incercand sa salveze o chestie deja moarta ca dealtfel si restul motoristilor care folosesc energie extrasa din petrol (benzina, motorina etc.)... eu apreciez ce face Lexus in ultimul timp in domeniul motorizarii si cred ca in curand o sa avem si de la BMW, Mercedes si altii solutii hibride pentru mersul de zi cu zi... ![]() -------------------- e46 316i 1895 cmc M43B19 black
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd July 2025 - 07:54 PM |