![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Vinde un prieten o masina care isi merita banii. 9000 euro adica.
QUOTE acceleratie 0-100 km -8.6 sec :unibrow:
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() BimmerfestGirl ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 694 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 11 Car: E36 320i ![]() |
QUOTE (Robert) QUOTE (Andreea) hmm.. daca-ti spun ca noul motor ( SH din 2002 adus de afara ) a patit dupa mai putin de 1 luna acelasi lucru?
Hm... asta e o surpriza mare de tot... Ar fi trei scenarii posibile: 1. Exista o problema de calitate cu un anumit lot de arbori cotiti (are sens numai daca cele doua motoare au serii relativ apropiate). 2. Exista o problema de inginerie, asa cum spunea Darren (are sens numai daca problema este frecventa, spre foarte frecventa, la tipul respectiv de motor - deci deja ar trebui sa fie o problema renumita). 3. Ceva este in neregula partea de transmisie imediat urmatoare motorului, care nu a fost schimbata de pe masina (am inteles ca primul arbore s-a rupt dupa cele 4 pistoane si imediat inainte de volanta, deci poate ceva nu a fost in regula cu volanta / carcasa cutiei de viteze / etc. - probabil o aliniere defectuoasa, din motive constructive sau de montare, etc.) Tine-ne la curent, e foarte interesant. e diesel cu cutie automata .. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th July 2025 - 01:37 PM |