![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Vinde un prieten o masina care isi merita banii. 9000 euro adica.
QUOTE acceleratie 0-100 km -8.6 sec :unibrow:
-------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 3-November 05 Member No.: 85 ![]() |
525da a sintetizat foarte bine. Alfa 156 e o masina grozava, dar e prea sport si e foarte solicitanta. In plus, are un sunet teribil.
Fiabilitatea insa e proasta. Pe drumurile noastre au inceput imediat sa cante greierasii prin ea iar bieletele antiruliu au murit in prima saptamana. Cand vine vorba de revizie te iei cu mainile de cap: ulei Selenia in motor, Tutela in cutie, Paraflu in radiator, nici nu se gasesc in afara de reprezentanta. Iar becul de la airbag are personalitate, face ce vrea muschiu lui indiferent cat l-ai reseta, dupa cateva saptamani iar se aprinde, iar eroarea care ti-o spune este: "defect necunoscut". E mult mai simplu sa ai Alfa inainte si apoi BMW. Dupa ce ai avut BMW, toate in Alfa ti se par nefiresti, incepand de la maneta de la pilotul automat si pana la butonul de la incalzirea in scaune (asezat sub scaun efectiv). Dar per total, pot spune (dupa ce am avut 3 E34,1 E39 si 1 E46), ca nu e cu nimic mai prejos ca si masina, ba chiar e un mic Ferrari comparabil cu multe alte marci. Iar ca optiuni, o masina din 2002 cu navigatie si aproape tot ce se poate pune, la 9 mii de euro, mi se pare exagerat de ieftina, poate numai datorita pietei romanesti saturate de Passaturi 1.9tdi. Un BMW echivalent, acelasi an si aceleasi dotari, sare lejer de 15 mii, asta a fost motivul pentru care am incercat Alfa. Si 165 de cai pe 1280 de kile, cu 0-100 in 8.2s si cu un consum de 10-11 urban, e de vis. 316i din 2000 lua la fel, si mureai incet cu 105 cai. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 07:04 AM |