![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
mi-am cumparat seturile de reparatie pentru etrier si culisante, adica toate garniturile.
acum vine intrebarea... cum se dezasambleaza etrierul ? apes pe frina cit e conectat la instalatie, pina iese ? e vreo metoda mai inteligenta ? ce sa nu fac, ca sa nu distrug ? multumesc |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (COObra) bagati voi o poza ceva
Este de fapt o inelara care are o decupare cat sa-ti permita sa bagi cheia peste conducta de frana, apoi, prin translatie, sa ajungi cu ea la capatul hexagonal pe car evrei sa-l desfaci / strangi. Altfel, singura solutie pentru a desface conductele de frana este utilizarea unei chei fixe. Deoarece, in timp, filetele se cam intepenesc, cu o cheie fixa e aproape sigur ca rotunjesti hexagonul. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 05:17 PM |