![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 31-October 05 From: Banana-Land Member No.: 74 ![]() |
Asaaa...
Deci... Vand angel-eyes... asta se stie... Acum oferta: 1. CCFL - pret 250 RON 2. LED - pret 210 RON (pe net le dau cu 230 RON, deci uite si reducerea) Mai multe detalii la 0723.225.041. -------------------- E34 520i 24v & Locomotiva CR
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Vad ca este destul de obisnuit pe la noi sa se arunce cu pareri, in stinga si in drepta, care mai de care mai autentice sau .... nu ...
Asa ca, iata, vin si eu cu o poveste (reala!). Aceasta incepe in urma cu vreo 2 spatamini, cind am gasti putin timp sa ma ocup de problema angel-eyes - E30. Dupa citeva studii pe net, solutiile s-au limitat la 3: faruri complete cu angel eyes de la FK (sau InPro), angel eyes cu LED sau angel eyes CCFL. Prima varianta a cazut urgent, din cauza pretului. Dintre cele 2 ramese, evident CCFL era pe primul loc (cum zic baietii de peste ocean, factor WOW! mai puternic ![]() Boooon. Acum ajungem la provider. Si aici a fost destul de simplu. MAS sau ProXenon (in aceasta ordine si nu invers; De ce? Am vazut la bimmerfest angel eyes de la MAS si stiu cum arata. De la ProXenon inca nu am vazut.) Concluzie finala: MAS+CCFL. Pun mina pe tel, vorbesc cu MAS, el foarte amabil, imi da toate detaliile cerute si imi promite ca a doua zi imi trimite setul de angel eyes E30 prin curier, la Iasi. Exact cum a promis, dupa o zi, apare curierul. FAN CURIER. Pregatesc banii si cit omu' imi face factura incep sa desfac pachetul. DEZASTRU!!! Una din cutii zornaie a cioburi. Desfac toate cutiile in masina la curier, ii umplu aluia masina de cioburi (brusc ma enervasem) si constat ca din cele 4 inele, 2 erau bucati-bucatele. Inelele fusesera impachetate foarte bine, cu folie de plastic de protectie (din aia cu bule de aer) dar ... na, stiu eu cum le-o fi transportat bizonul de curier??? Zice ala, stati, nu va enervati, ca rezolvam (probabil se citea pe fata mea ca imi venea sa-i sparg mutra). Ei bine, si face omu' un proces verbal, frumos, in care scrie ca produsele au ajuns, ca erau ambalate ok si ca s-au deteriorat la trasport. Cu asta, zice el, o sa mergeti sa sediu si acolo o sa primiti banii inapoi (nici n-a vrut sa auda sa mi-i dea el inapoi, ca trebuie sa merg la sediu). Si asa a inceput cosmarul. Ajung la sediu, aia ca hir, ca mir, ca sa vedem ..., sa sunam la Bucuresti, sa vedem cine va despagubeste, daca biorul teritorial sau cel din Bucuresti. Va sunam noi cind avem un raspuns (celebra fraza ....) ... Asta se intimpla vinerea trecuta. Vorbesc cu MAS. El suna la Bucuresti. Ma suna inapoi: mi-au zis aia ca tre sa faci o reclamatie la sediu la Iasi si o sa primesti banii inapoi. OK, zic. Mai trec pe la ei de 2 ori in acea zi, de fiecare data, invariabil, "nu raspunde nimeni la Bucuresti". Concluzia: sa lasam pa simbata, ca deja e tirziu. Booon. Sambata. Sun o data. Inca nu am primit raspuns, imi zic ei. Sun inca o data. Tot nu. Dar ce numar au la Bucuresti? Sun acolo. Stiti, mi se raspunde, tre sa vb cu D-na ANISOARA PETROIU, Director departament rel. cu clientii. Cer cu ea. Nu este azi, reveniti luni. Simbata, na.... zic eu, suntem totusi in Romania. Duminica. Fierb. Luni. Sun la Bucuresti. D-na Petroiu nu este in firma. Reveniti!. Apoi inca o data. Si inca o data. Dar ce program are doamna, intreb. De la 8 la 16 mi se raspunde. Dar nu este acum. Incercati marti. Clocotesc. Sun din nou. Dati-mi va rog pe Dl. Director Nadir Balasel (director general). Nu este in firma, va rugam reveniti marti... Am fiert deja. Acum incep sa ma dau cu capul de pereti! Marti. Incerc din nou la Petroiu. Acum este, dar vorbeste la telefon. Dar poate va pot ajuta eu, incearca una sa fie amabila... Ii spun ... Oooo.... zice. Dar de ce nu ati cerut banii inapoi curierului. Injur. Ii explic. Aha, zice, oricum, sa stiti ca asta este o problema intre expeditor si noi, Dvs. trebuie sa comunicati asta expeditorului. Injur din nou. Ii explic ca totusi MAS si-a primit banii, iar pagubitul sunt eu. Ea incerca sa ma lamureasca totusi ca eu nu am nici o treaba, ca este intre ei si MAS. In culmea enervarii, cer din nou cu Petroiu. In ce problema, ma intreaba candid aceeasi persoana ... Inchid telefonul. E clar. Bye, bye 1.5 mil lei, valoarea celor 2 inele sparte. Acuma baieti (si fete), nu va spun despre ce firma de curierat e vorba, ca sa nu se creada ca fac reclama negativa. Fan Curier. FAN CURIER! FAN CURIER. http://www.fancourier.ro. FAN CURIER! Sa nu va puna diavolu' sa trimiteti ceva cu astia, ca va omoara cu zile ... In fine, continuarea ... Iau legatura cu MAS si ii explic tot. Stai sa vedem, zice MAS. Da telefon, vorbeste, ma suna din nou sa imi ceara numarul comenzii. Da telefon din nou, vb din nou, iar ma suna. Concluzia. Trebuie sa faca el o reclamatie, sa o trimita la sediu, si in maxim 30 zile i se va comunica daca va primi contravalaorea celor 2 inele sparte!!! Auzi, DACA!!! Cita nesimtire pe astia de la FAN!!! Ei su acum finalul! Atentie mare ... Peste inca o zi ma suna MAS. Uite, stii ce, am mai vorbit cu ei, au zis ca in 30 zile primesc raspunsul, nu se poate mai devreme. Dar lasa, uite cum facem. Iti mai trimit inca 2 inele si am sa incerc eu sa obtin banii inapoi de la ei dupa aia. Mie ... sa nu imi vina sa cred. Oare nu mai suntem in Romania? Sau am intrat cumva in UE si nu stiu eu? Final, final! Azi au sosit cele 2 inele. Sunt in stare perfecta si functioneaza. Nu am mai platit nimic suplimentar. Despre montarea inelelor, detalii, caracteristici, am sa fac un topic mai incolo, cind voi avea putin timp. Dar despre cumpararea lor TREBUIE sa va spun totul. Acum si aici. In incheiere (ca si asa am scris un roman). MULTUMESC MAS. Nu credeam ca exista oameni de afaceri de genul asta in Romania. Si the last but not least: HUUUUOOO FAN CURIER! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 06:01 AM |