![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
am o problema.... astept sugestii pt remedierea problemei.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
se pare ca ti s-au rupt piulitele din lonjeron cu tot cu micile ghidaje pe care se centra puntea, cel mai probabil au gaurit lonjeronul si in partea de sus ca sa bage suruburile alea. puntea sta lasata pt ca ori s-a smuls surubul prin lonjeron ori s-a slabit ( putin probabil). eu zic asa, scoti piulitele de la tampoanele de la motor, cotul de la debitmetru, eventual si furtunele de la radiator in functie de cat de mult vrei sa ridici motorul. pui o scandura pe baia de ulei si bagi cricul sub ea si ridici motorul. desfaci piulitele de la capetele de bara si le depresezi din jambe, slabesti surubul de la crucea cardanica de la caseta de directie, scori cele 4 suruburi in care sta puntea prinsa de lonjeroane si cade puntea. nenea tinichigiu ia frumos o tabla groasa, masoara distanta intre gaurile de prindere ale puntii si sudeaza 2 piulite de 10 sau 12 pe ea, nu mai tin minte de cat sunt. dupa aia curata lonjeronul bine si sudeaza tabla de el pe partea unde se aseaza puntea cu piulitele in sus, cureti frumos cu peria de sarma foarte foarte bine si dai cu spray de zinc, dupa aia cu pistolul cu insonorizant (de preferat firma body) prinzi puntea si dupa aia poti sa bagi pe sus niste vasilina topita in lonjeron. in prima poza se vede ca iti lipseste surubul cu piulita de la clema care tine capatul de bara sa nu se roteasca, si mi se pare ca bucsa de la bieleta antiruliu este dusa.
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 02:26 PM |