![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
La ultima ninsoare mi-am pus lanturile si am plecat cu mike sa facem cerculete! Am invartit-o pana s-au rupt lanturile si mi-au rupt aparatoarea de plastic de sub aripa spate dreapta si mi-a cazut un rezervor din plastic din care curgea ceva negru si uleios! :puke:
De atunci am facut peste 2000 km, am pierdut aparatoarea de plastic si bidonul ala s-a gaurit de cat a frecat in cauciuc! :crybaby: :crybaby: :crybaby: Azi m-am suparat si l-am scos de acolo ca-mi huruia in cap! :dis: -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 329 Joined: 16-November 05 Member No.: 99 Car: e46 316i Engine: M43B19 1895 cmc 105 CP ![]() |
mda... m-am lamurit si am 2 bucse fata (superioare cred) de schimbat... de aia auzeam troncanitul ala dubios... deasemenea cred ca ma paste si un pivot de bascula stanga fata care cam scartaie dar arata OK... o sa vad ce se poate face cu el ptr ca am inteles ca se schimba cu tot cu bascula dar cine stie... astept sfaturi de la voi... oricum sper sa-si sparga astia de la pruimarie cate o masina pentru fiecare 100 000 de lei pe care ii bag eu in masina...
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 14th August 2025 - 11:38 AM |