![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Revin cu o problema similara, editata intr-un post paralel, pt. ca doresc sa convertesc vechile frane ale masinii(tamburi), intr-unele mai eficiente-pe discuri.Daca cineva a operat modificarea asta, va rog sa ma lumineze si pe mine, sau macar sa-mi spuna ce am de cautat(piesele). Mentionez ca masina mea pe fata acum, urmeza sa primeasca frane de la un7-ar, E32 (discuri ventilate=etrieri+placutele aferente), parte a programului anuntat mai sus de imbunatatire a calitatii franarii.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Eu am schimbat la 318i E36 franele pe tamburi (spate) / discuri simple (fatza) cu un sistem de la 325 E36 si acum am discuri simple (spate) / discuri ventilate (fatza).
Pentru fatza am schimbat doar suportii de etrieri, etrierii si discurile. Pentru spate am schimbat basculele cu totul. La mine s-au potrivit bascule de 325i sedan si 325td touring ![]() Stiu ca nu e acelasi model de masina, dar macar sa-ti faci idee. Pt studiu, compara pe www.realoem.com/bmw codurile de piese de la sistemele de franare al celor 2 masini (masina ta si masina donatoare), ca sa vezi ce piese au aceleasi coduri (si nu trebuie schimbate), si ce trebuie sa mai cauti. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 09:21 PM |