![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vreau sa-mi fac sa mearga aerul conditionat. Puteti sa-mi reccomandati pe cineva sau vre-un service decent?
Ce cred eu ca trebuie facut: - de rezolvat scurgerea de la imbinarea unei conducte cu radiatorul AC. - incarcat cu freon. Astea ar fi cerintele minime, dupa care sper sa sufle rece. Dar as mai vrea: - sa curat radiatorul pe exterior. Prefer sa incerc singur... sa-l dau jos etc dar nu prea am timp. Bineinteles, treaba asta trebuie facuta inainte de toate. Se poate rezolva la service? - verificat circuitul electroventilatorului. In iarna mi s-a parut ca e conectat direct la contact, asa ca i-am decuplat mufa. Acum l-am reconectat, dar vad ca nu mai porneste. Sa fie rezistorul de vina? Ce rol are rezistorul? In fine, la ce preturi sa ma astept pentru primele doua operatii, cel putin? -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
E in jur de 1-1.500k incarcatul si verificatul instalatiei. Daca-ti curge la imbinari cel mai bine schimba toate o-ringurile de la toate imbinarile de pe traseu.
Radiatorul de A/C cel mai bine il dai jos si pui furtunul cu apa pe el. De preferat cu presiune ceva mai mare ca sa scuipe tot pamantul dintre elementi. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 06:48 PM |