![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
De ce sunt mai bine vazute cutiile manuale decat cele secventiale?
Banuiesc ca nimeni nu poate sa schimbe viteza in 90/150ms! Care ar fi dezavantajele? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 110 Joined: 11-November 05 Member No.: 96 ![]() |
Eu unul cred ca o cutie secventiala este exact ca una manuala numai ca actioneaza singura ambreiajul!
Nu e ca una automata sa stie sa coboare in trepte sau asa ceva decat daca ar avea program auto, Enzo nu are decat secventiala manual(spre exemplu) deci nu stie sa schimbe singura! Daca franezi violent cu o cutie manuala retrogradezi singur in trepta necesara, la fel si la secventiala, apesi de 4-5 ori consecutiv clapeta DOWN! Daca e sa poti pleca cu a 5-a de pe loc cu una manuala vei pleca si cu una secventiala! Daca nu, nu! Avantajul la o cutie secventiala e ca schimba extrem de rapid, cel putin pe hartie, desi prin reviste citeam ca ar aparea intarzieri la schimbarea treptelor! Interesant de aflat ar fi reperele softwarelui pt ambreiaj, mai exact cat de repede apasa sau da drumul la ambreiaj in diferite conditii(gen demaraj in "tromba", sau franari bruste, sau daca decupleaza in caz de frana de motor sau nu). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 15th August 2025 - 04:08 PM |