![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ati avut/aveti asa ceva pe E28 sau alt model din anii '80?
Eu am una, nu stiu daca e functionala, are trase doua cabluri, unul pentru semnal si unul cu doua fire, pentru alimentare. Cele de alimentare ajung intr-un soclu. Soclul asta cred ca trebuia sa aiba un releu. La soclu mai vin vreo doua cabluri subtiri si doua groase (+/- probabil). -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Da aceeasi problema am intalnit-o si la masina mea. Butonul de la bord( se numeste cu inversare de polaritate), nu mai merge, desi antena este in stare de functionare Solutia cea mai la indemana este instalarea unui alt buton.Cum cineva , deja a mai spus, acest tip de antena se numeste semi-automata, si are doar 2 fire trase la antena, pe langa cablul de antena aferent. Antena automata, are 3 fire ( 2 cu + si -), iar unul care merge la head -unit, si comanda antena sa se ridice si sa coboare, atunci cand e actionat butonul de pornire, sau contactul. Succes la reparatii!!!~
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:09 PM |