![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
Dupa cum spune si titlu....a murit dintr-o data....merge doar pe vit 4....curios e ca am pornit masina si am umblat la comutator si mergea, dar pana am ajuns la birou nu mai mergea decat pe vit4....trebuie schimbat sau il rezolv altfel?
-------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
hehe...am rezolvat problema...am desfacut pe la motor sa ajung la motorasul de la aeroterma si acolo are un fel de cutiuta cu 3 rezitente...eh, aceasta piesa se scoate, este prinsa cu papuci de motoras, si se curata un contact care este sub rezistente...din cate am vazut eu nu prea are cum sa se strice aceasta componenta pentru ca rezistentele au c-am 1mm grosime si trebuie sa ai un scurt foarte puternic ca sa se deterioreze....asa ca am din nou toate vitezele la aeroterma..
![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 10:50 AM |