![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa cum zice si noul topic, am fost la service.
In topicurile de mai jos, pe care le-am postat, v-am zis ce probleme am avut cu masina. Am schimbat cablurile de la electromotor, erau cam duse, si uneori pierdeau curent. In fine de 2 zile nu mai face problemele cu pornitul electromotorului. Dar, si acum urmeaza partea cea mai frumoasa. Le-am zis baietilor sa faca si o verificare generala, ca sa zic asa, si cand au inceput am umplut o lista intreaga. Nu am lista in fata, dar am sa revin cu completari. Din ce imi aduc aminte si ce era mai important sunt urmatoarele: - flansa cardan urgent; - 4 bucse spate cica una costa (9 milioane) - tot ce inseamna directie, in afara de caseta de directie; - placute de frana - ceva pe la planetare spate; In fine poate gresesc cateceva dar am sa revin cu completari. Din cate vad eu, mai bine imi iau inca o masina de banii de reparatii. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (Robert) Lista 2: Piese care trebuie schimbate imediat, dar procurate de la dezmembrari.
(evident, cu conditia sa fie in stare buna): - bratele inferioare fatza (ideal e sa fie pe lista 1, dar pentru economie merg si SH). Daca iei bratele inferioare de la dezmembrari, retine ca cele de E28, E34 si E32 sunt identice. Deci, ai sanse mari sa gasesti. Cu o observatie: sunt doua tipuri de brate - de fier (doar acest tip la E28) si de aluminiu. Pentru a echilibra corect masina, e bine ca ambele brate (stanga / dreapta) sa fie de acelasi tip. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 09:29 PM |