![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa cum zice si noul topic, am fost la service.
In topicurile de mai jos, pe care le-am postat, v-am zis ce probleme am avut cu masina. Am schimbat cablurile de la electromotor, erau cam duse, si uneori pierdeau curent. In fine de 2 zile nu mai face problemele cu pornitul electromotorului. Dar, si acum urmeaza partea cea mai frumoasa. Le-am zis baietilor sa faca si o verificare generala, ca sa zic asa, si cand au inceput am umplut o lista intreaga. Nu am lista in fata, dar am sa revin cu completari. Din ce imi aduc aminte si ce era mai important sunt urmatoarele: - flansa cardan urgent; - 4 bucse spate cica una costa (9 milioane) - tot ce inseamna directie, in afara de caseta de directie; - placute de frana - ceva pe la planetare spate; In fine poate gresesc cateceva dar am sa revin cu completari. Din cate vad eu, mai bine imi iau inca o masina de banii de reparatii. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
QUOTE (reactor_share) De aceea am sa rog sa ma sfatuiti in continuare cu ce sa incep, atat la bani cat si la necesitate (in afara de ce trebuie urgent, pentru ca asta stiu deja).
Ai putea sa-ti faci trei liste: Lista 1: Piese care trebuie schimbate imediat, cu altele noi. Aici as trece: - filtrul de aer; - cureaua de distributie, intinzator; - celelalte curele motor; - flansa cardan; - componente directie; - placute frana. Lista 2: Piese care trebuie schimbate imediat, dar procurate de la dezmembrari. (evident, cu conditia sa fie in stare buna): - burdufuri planetara (s-ar putea sa coste tot atat de mult planetarele cu totul, si e mai usor de schimbat); - bratele inferioare fatza (ideal e sa fie pe lista 1, dar pentru economie merg si SH). Lista 3: Piese care pot fi amanate: - amortizoare; - bieletele anti-ruliu (numai daca nu cumva sunt rupte, caz in care le treci pe lista 2); - bucsele bara antiruliu fatza (daca a mai ramas ceva din ele). In continuare, insist asupra bucsilor de la bratele spate. Tot nu-mi vine a crede ca sunt muci. Daca au doar joc longitudinal (in lungul axei surubului lor de fixare) si nu fac zgomot, lasa-le in pace, asa cum sunt. Daca intr-adevar sunt rupte / distruse, atunci au joc transversal (perpendicular pe axa surubului lor de fixare) si fac galagie mare - deci trebuie schimbate. Pune-le pe lista 1, sau pe lista 2 daca gasesti bratele cu totul. E chiar mai usor sa schimbi bratele decat bucsile, si cred ca iesi mai ieftin. Important: vezi ca se potrivesc bratele de pe E34 (si in felul asta ai si rulmenti mai noi), cu observatia ca este posibil sa fie necesar sa muti, de la bratele vechi, flansele planetarelor. As rezolva imediat lista 1 si lista 2, iar lista 3 as amana-o pentru anul viitor. In felul acesta, imprastii cheltuielile pe 2 ani, ceea ce este mai usor de suportat - dar fara a fi pericol public, sau a risca o defectiune majora. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 10:39 AM |