![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Dupa cum zice si noul topic, am fost la service.
In topicurile de mai jos, pe care le-am postat, v-am zis ce probleme am avut cu masina. Am schimbat cablurile de la electromotor, erau cam duse, si uneori pierdeau curent. In fine de 2 zile nu mai face problemele cu pornitul electromotorului. Dar, si acum urmeaza partea cea mai frumoasa. Le-am zis baietilor sa faca si o verificare generala, ca sa zic asa, si cand au inceput am umplut o lista intreaga. Nu am lista in fata, dar am sa revin cu completari. Din ce imi aduc aminte si ce era mai important sunt urmatoarele: - flansa cardan urgent; - 4 bucse spate cica una costa (9 milioane) - tot ce inseamna directie, in afara de caseta de directie; - placute de frana - ceva pe la planetare spate; In fine poate gresesc cateceva dar am sa revin cu completari. Din cate vad eu, mai bine imi iau inca o masina de banii de reparatii. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 825 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 25 ![]() |
Referitor la lista revizuita:
1. Fatza: este foarte probabil sa ai nevoie de tot ce scrie acolo. Suspensia fatza este punctul slab la E28 (dpdv uzura in timp). Flansa cardan, am mai spus, era de asteptat. 2. Spate: confirm, totul de pe lista pare rezonabil. Cu un mare semn de intrebare asupra bucsilor (4 buc). Nu am gasit codul respectiv. Oricum, pare a fi vorba despre bucsile de la brate, adica exact cele de care stiam ca rezista excelent, in timp. Ideea este ca, daca te hotarasti sa remediezi toate acele probleme, singura decizie cu sens este sa iei piese noi. Din ce vad in lista respectiva, costul total al pieselor cred ca este in jur de 1000 EUR. Mai adauga manopera + posibil alte mici probleme pe care le mai descopera mecanicii "din mers", si cred ca totalul va ajunge in zona EUR 1200 .. 1500. Iti recomand sa te gandesti bine daca merita sau nu investitia. Gandeste-te cati ani mai ai de gand sa tii aceasta masina, ce investitii urmeaza sa faci in anii imediat urmatori, fa-ti niste calcule. Ia in considerare faptul ca valoarea masinii pe piata va ramane cam tot aceeasi, chiar si dupa ce o repari. Altfel spus, daca (dau un exemplu) acum ai putea s-o vinzi cu 1200 EUR, nu cred ca vei putea lua mai mult de 1300..1500 EUR, dupa ce ai investit cam tot atat in repararea ei. In afara de pasiune si/sau ambitie personala (pe care o inteleg foarte bine si cu care sunt de acord), nu exista nici o alta motivatie sa investesti atat de mult intr-un E28 524td din 1983. Sper sa nu interpretezi negativ cele de mai sus. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 05:13 PM |